pondělí 14. listopadu 2011

Motýlí tričko

Ne že bych se zrovna nudila, ale popadl mě můj "bláznivej" smysl a tak jsem si malovala na tričko.. Vybrala sem triko co moc nenosím kvůli jeho barvě.. Prostě radši sáhnu po černý no.. Navíc bylo úplně obyčejné a fádní. Tak jsem vzala barvu na textil (nekecám, fakt se mi jen tak válí doma) a namalovala si na něj motýlky. 
zepředu

rukáv ze zadu
Plus jsem přemýšlela, že bych ho ozdobila ještě nějakým sloganem, motem nebo tak.. Napadá vás něco? Mě napadlo jenom klišé Love is like a buterfly... Anebo nebude to moc přeplácané? Šup sem s vašimi názory!!

4 komentáře:

  1. jé to je moc pěkný :-) myslíš že bych si u tebe taky mohla objednat pokreslení nějakého trička? jednobarevných mám doma asi 6 a nenosím v podstatě ani jedno. jen na tělocvik. napadá mě BUTTERFLY EFFECT - znamená to že každá věc kterou uděláš má následky, každé rozhodnutí změní tvůj život (je to taky ukrutnej film :-)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju za nápad.. počkám si jestli poradí ještě někdo... jinak jestli vážně chceš tak tě ráda pokreslim třeba celou ale ber to tak že nemám výtvarnej talent :D

    OdpovědětVymazat
  3. ale houby, kdo jinej když né ty :-D

    OdpovědětVymazat
  4. no umim spoustu věcí.. aspoň částečně, ale kreslení mi moc nejde

    OdpovědětVymazat