úterý 27. prosince 2011

Vianoce

Je mi líto, že nemám čas se vám věnovat, ale asi ste si všimli, že byli Vánoce?!?!?! No, dostala sem pár hraček se kterými sem si nutně musela pohrát, a taky mám širokou rodinu, kterou pravidelně jednou ročně navštěvujeme, ale aby vám to nebylo líto, tak pro vás vyplním jeden Vánoční dotazník, ani ho nemusíte číst.

A největší dík další slečně co mě pronásleduje :D Dík, potěšilo :D

1. Jaký film je v období Vánoc Tvým nejoblíbenějším? 
Absolutně Grinch.. Miluju skoro každou scénu a na konci pravidelně brečím

2. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční barva?
červená, prostě k tomu patří

3. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
Vzhledem k tomu, že většinu dne trávím venku tak se obléknu, ale moc nad tím nepřemýšlím, většinou abych nezmrzla spíš :D

4. Pokud bys tento rok mohla koupit jen jeden dárek, jen jedné osobě, pro koho by byl?
Sobě? Ne nejsem sobecká, ale když mám někoho vynechat tak všechny.. Možná asi mamce, protože je to nejlepší mamka z nejlepších

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik? 
Večer a pak 25 u babičky

6. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčků?
Ne, mě se moc nelíbí... To už bych radši dělala betlém, ale ani tak lidi jako spíš zvířátka.. jinak perníčky nepeču, u nás je nikdo nejí

7. Co děláš o Vánočních prázdninách?
Navštěvuju rodinu, kamarády a užívám si dárků

8. Máš nějaké Vánoční přání?
Když budu hodná tak se mi možná pozítří splní, takže pšt

9. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční vůně?
Vůně mrazu... Nevim jestli ste si toho všimli, ale mráz krásně voní..

10. Jaké je Tvé oblíbené Vánoční jídlo/pochoutka?
Náš vánoční salád, kterýmu všichni co znám říkají divný, protože ho máme poměrně netradiční, ale zato nejlepčejší

1 komentář:

  1. máš pravdu, mráz krásně voní :-) já ještě miluju vůni smůly, patlám si jí po prstech a pak k ní čuchám a lepim se na věci :-D užij si silvestra kočko, miluju tě :-*

    OdpovědětVymazat