pondělí 5. prosince 2011

Today... tomorrow.. the day after tomorrow

Tak jsem se rozhodla, jelikož na vás v poslední době dost dlabu, že dneska když mám čas a trochu i chuť že vám přednastavím na pár dní několik článků o které jsem se s váma chtěla stejně podělit :D 
A tak vám pro dnešek přeju krásného mikuláše a ať vás neunese žádnej čert!!

Plus Všechno nejlepší Katce!!!!!!

7 komentářů:

  1. Dekuju moc, Hani!!! Doufam, ze zas brzo dame nejaky setkani tebe, me, verci, kamci (klidne i Kaji, jestli jste si nejak padly v patek do oka...?) a svaracku :))

    OdpovědětVymazat
  2. ja nevim jestli sme si padly do oka.. mozna do noty :D by ses musela zeptat ji, me prisla v pohode.. a jestli doufas v pernickovej svaracek tak proc ne :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. no vidíš, ty jsi určitě zlobila viď? měla jsem se pro tebe včera stavit :-P

    OdpovědětVymazat
  4. u mě se stavil mikuláš a byl moc hodnej!! krom kalendáře mám ještě legíny a jedny kalhotky s nápisem Christmas a druhý s obličejem na zadku :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. já spoustu čokolády a poukaz ke kadeřnici.
    heč! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. tak to se máš.. je tu ještě někdo kdo se pochlubí tím jestli něco dostal?

    OdpovědětVymazat