úterý 9. srpna 2011

Kecy

Vím, že je to tu vážně jako deníček a že vás to evidentně nebaví číst, ale mě to baví psát :D A co jsem dnes dělala? V podstatě nic. Zjistila jsem, že slimácí (ty mrchy kytkožravý!!!) se asi nedávno pářili a teď začínají učit své potomky chodit u nás po zahradě, neboť se začli vyskytovat ve skupinách. Plus viděla sem dva co k sobě byli nalepení a mezi sebou měli něco malého a bílého co vypadalo jako prckové. Je mi jich vážně líto, ale zabíjíme je (velice humálně je přelejeme vařící vodou, aby netrpěli). Nemají nám žrát kytky!!! (jinak bych neublížila ani mouše). Tak a teď si půjdu na obličej napatlat nějakou masku a kouknout na telku.

Ale ještě se vám musím pochlubit s něcím opravdu krásným - mám srdce na dlani :D aneb dárek od mého drahého nejoblíbenějšího, nejúžasnějšího, nejkrásnějšího, nejlepšího kamaráda Ondry :D

3 komentáře:

  1. mě to baví číst a taky že to všechno čtu!! jen nějak nestíhám každej den nechávat všem komentáře, přecejen mam těch blogů na sledování asi milion, budu to muset nějak zredukovat :D a pěkný srdíčko :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju brouku :D ale ty bys to stejně všechno musela poslouchat jako dobrá kamarádka :D :D a srdíčko je kouzelný.. na živo je fakt hezčí

    OdpovědětVymazat