neděle 15. ledna 2012

yesterday

Včera jsem vám chtěla napsat, jak jsem si užila strašně pěkný den s Verunkou.. Jak jsem si koupila nový krém co by měl být nějaký úžasný a jak jsem konečně sehnala šaty (ve kterých nevypadám jako čuňátko) na ty dva plesy co mě letos čekají a jak jsem si konečně došla na poštu pro bavlnky, které dorazili naprosto krásně zabalené.. No nebyl to super den?
Nebyl, protože pak se stala pro mě jedna z těch horších věcí, rozbili se mi brýle bez kterých nemůžu žít, lépe řečeno bez kterých nic nevidím. Takže teď je musim v podstatě pořád držet abych něco viděla a pro ty co nikdy nemuseli nosit brýle je to blbost, ale je vážně těžký nic nevidět, takže asi tak.
Škoda že není vidět jak jsou všechny ty barvičky takové krásné!!

3 komentáře:

  1. jéé už se těšim až tě uvvidim v šatech :), já snad vyzkoušela okolo 30 šatů něž jsem konečně našla ty pravý :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem zvědavá :-) taková věc se moc často nevidí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahá holky, to budete čumět.. jsou ultra krátký, takže pod ně nemůžu mít ani trenýrky :D

      Vymazat