středa 7. března 2012

Vítěz Giveaway

No jelikož se přihlásily jen 2 mé nejbližší kamarádky tak jsem si pouze hodila mincí která z nich to bude a vyhrála Verča! Takže congrats, někdy ti to dám :D

Další věc je, že jsem se vrátila z Londýna a jelikož všichni jste pečlivě přispívaly dostala jsem nějaký odpor k tomu číst všechno to co jste pilně vydatlovali a přestalo se mi chtít i přispívat a jelikož evidentně podle "hojného" počtu lidí se zájmem o Giveaway, nikomu nebudu chybět, rozhodla jsem se že končím. Věci z obchůdku stále můžete nakupovat, stačí napsat komentář já si ho určitě přečtu nebo poslat e-mail na the.end.for.me@seznam.cz v obchůdku možná ještě někdy něco přibude, ale už na to nemám moc času.

Mějte se tu fanfárově

3 komentáře:

  1. Je mi líto, že končíš, ale rozhodnutí je holt rozhodnutí.. Jen abyhc nevypadala jako nevděčník.. followerem jsem se stala, jelikož se mi líbily tvé výtvory. A nepřihlásila jsem se, protože jsem nechtěla vypadat jako někdo, kdo followuje kvůli giveaweayi.;) Tak se taky měj fanfárově.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju, tenhle komentář mě opravu potěšil :D možná se ještě vrátím

    OdpovědětVymazat