neděle 24. července 2011

Back

Fakt bych vám ráda povyprávěla co se dělo celý minulý týden, ale jen co sme přiletěli, padla jsem na postel a až mamka mě musela budit na večeři a teď jsem přišla na to, že musím udělat hrozně moc věcí. Jako třeba předělat životopis, protože se zejtra bude předávat šéfovi (asi se na to vybodnu, když mě nebude chtít takhle tak už jinak taky ne). Taky jsem na dovolené začla dělat obrázkový deník :D chjo musim ho dodělat, protože sem to slíbila spolucestujícím.. Musím uklidit všechny ty věci. Setkat se se všema kamarádama. Usmířit si mého drahého P, protože se zase urazí, jelikož na všechno ostatní dlabu a jdu si zase lehnout.. Bože nesnášim spánkový deficit (říkejme tomu posun času - 1 hodina sem tam :D)

1 komentář:

  1. šup šup nějaké fotky a tak :) i když já je vlastně už viděla :D ale chtěj je určitě vidět i ostatní

    OdpovědětVymazat