sobota 30. července 2011

Ovlivněna o(v)livou

Ačkoliv to tak nebude vypadat, tak tímhle článkem vám toho o sobě řeknu hodně. Od nějakých 12 let totiž zbožňuju určitou osobu. Vždycky jsem chtěla vypadat jako ona (a spousta lidí řikala, že sme si podobné), zpívat jako ona a mít odvahu jako ona. A mluvím o............ AVRIL LAVIGNE


Avril Ramona Lavigne, narozená 27. září 1984, je kanadská rocková zpěvačka a držitelka ceny Grammy. Je to bývalá divoká skejtařka, která má ráda punk-rockovou hudbu. Ale v této době už není divoká skejtařka, jako bývala. Změnila svou image v "barbie" a navrhuje oblečení pro svou módní kolekci Abbey Dawn a vytvořila parfémy Black Star (není to má úplně nejoblíbenější vůně) a Forbidden rose. 

V roce 2002 vydala své debutové album Lets Go (nejoblíbenější placka!). V roce 2004 produkovala svoje album "Under My Skin", na kterém opět ukázala svůj talent.

Mezi rokem 2005 a 2006 se z drzé punk-rockerky stává velká citlivka a doslova pro někoho ztělesněná Barbie. Avril si totiž obarví vlasy na blond, na dovolené v Benátkách se zasnoubí se svým dlouholetým přítelem Deryckem Whyblyem a fotí do modních časopisů. To, co Avril dříve nesnášela se teď stává samozřejmostí a šokovaní fanoušci se nestačí divit. (Nesouhlasím, mě se i blond celkem líbí a miluju jí za to, že si na nic nehraje).

V roce 2007 Avril Lavigne vydala již svoje třetí album, které nese název The Best Damn Thing. 

A teď něco co mě opravdu překvapilo. Přestože ji fak miluju, tak nesleduju její život jako fanatik, ale na www.osobnosti.cz se píše, že se v roce 2009 rozvedla se svým mužem. Je to pravda? Nějak mi to uniklo.

Ještě v loňském roce vydala CD Goodbye Lullaby. 

Já bych jí ráda popřála ať se jí daří a že je tu vždycky někdo kdo jí poslouchá když mu je smutno, ale i veselo!

4 komentáře:

  1. Ted uz ji neposloucham, ale nikdy nezapomenu, ze to byla vubec prvni zpevacka, kterou jsem zacla "poslouchat" a pres jeji hudbu jsem se pak dostavala k dalsi hudbe, k jinejm zanrum, kapelam,...ale u ni jsem zacinala :)

    OdpovědětVymazat
  2. už jí taky neposlouchám tolik jako v těch 12, ale myslim že se mi nikdy nepřestane líbit, přestože už sem u trochu jiný muziky

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem jí zbožňovala...jednu dobu jsem měla ne jedný zdi 8 jejích plakátů :-D ale když jsem byla na jejím koncertě v praze (tušim 2006) tak už byla na blond....a přestala jsem jí poslouchat. brala jsem to jako osobní zradu :-D jj, o tom rozvodu jsem se taky nějak dočetla úplně mimochodem :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaký čas jsem ji poslouchala....je hezky rošťácká :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat