pondělí 13. února 2012

Giveaway - jako vážně?

Tak já vám odpoledne napíšu, že vám něco dám až vás bude 10 a z ničeho nic vás je večer 11?? Hustýýýýýýý. Jakože cože? (konec blond minutky)

Mám pro vás vlastnoručně dělaný přívěsek na klíče. Černý se zeleným obrázkem (mělo to vypadat jako peace - znáte to prostě dva zvedlé prsty - můžeme tomu taky říkat králíček, který drží druhého králíčka... použijte představivost :D :D)

A jestli ho chcete, tak mi napište do 4.3.2012:
1) sorry sem egoista chci abyste mě sledovali :D
2) líbí se vám tu??
3) napište mi mail nebo tak abych se vám mohla ozvat pokud vás vylosuju
+ moc se omlouvám ale mám hranici a ta hranice je ČR (poštovný je mrcha drahá)

2 komentáře:

  1. huuuuuustýýý, jakože cože hanička má giveaway???
    Jakože to tady mocinky lovískuju a sleduju!!
    mailíček znáš
    papinky pa!!!
    :-P :D

    OdpovědětVymazat
  2. jéééééé no to je teda síla jako!
    sleduju tě už mocinky dlouho a miluju tvůj blogísek!
    kailiana(a)seznam.cz

    OdpovědětVymazat