neděle 12. února 2012

Nééé...

Zítra je pondělí!!! Zase škola.. Možná by měli zrušit prázdniny, protože po nich se mi chce do školy ještě míň!! Chodit do školy celoročně ale aby víkend měl 3 dny by bylo mnohem lepší!!! Fakt už se netěšim na první Klářinu otázku, co jste dělali o víkendu?!?!!!!!  No ale ten týden a kousek to vydržím a pak už jen Londýn a ten ošklivej únor končí a pak už bude třeba konečně i teplo.. Jinak abyste věděli, tak jsem nedělala vůbec nic.. Dočetla jsem kroniku Pickwickova klubu (800 stránek krásný doby kdy se k sobě lidi chovali s úctou!)

a pak rychločetba Vieweghovi Biomanželky (uvědomění si, že nejsem typická žena ale zřejmě částečný muž :D)

a teď Jméno růže od Umberta Eca (stále více a více chápu proč nejsem věřící a že je to strašně vtipný)

Jinak jsem taky byla s našima v divadle kam se mi strašně nechtělo (nebylo mi dobře navíc z toho jak byl otec z těch lístků nadšenej mi bylo ještě hůř), ale bylo to docela dobré. Jmenuje se to Caveman a prý je to strašně vyprodané. V podstatě jsou to ty samé chlapské versus ženské kecy. (starej fór: Jak ženská vybere z řady 10 chlapů 3 blbce? Náhodným výběrem...) Je to one man show, takže je občas vtipný když přibližuje ženský, ale jinak je hodně z toho pravda a sranda, takže jestli máte možnost na to jít, tak jděte ;)

1 komentář:

  1. aaaa závidím ti Londýn!! Jinak Hani musíme se taky nějak vidět, to už je doba, co jsme se viděly naposled. A taky bych tě ráda poprosila, jestli bys mi někdy nějaká odpoledne nepomohla s účtem...pozvu tě na sushi! :)

    OdpovědětVymazat