středa 21. září 2011

Kalhoty

Kamilka si u mě obědnala historicky moje první kalhoty podle střihu. Mimochodem anglického střihu, takže mi chvílema hrabalo. Ale povedlo se, a doufám že Kamča bude spokojená a že jí čeká mnoho a mnoho hodin relaxace a spánku v těchto originálních kalhotách :D


7 komentářů:

  1. jsou úžasňákovitý, záviďte mi dámy :-D ty kapsy jsou nejvíc nejlepší, konečně nemusim hledat mobil po celym bytě :-) jo a ještě potřebuju tvojí odbornou radu Hani....asi prát v ruce co?

    OdpovědětVymazat
  2. já myslim že je můžeš hodit do pračky.. nebo to aspoň zkusit... látku sem prala takže by neměli ani pouštět... kapsy sem šila prvně v životě, tak na ně buď hodná :D žádný činky, jo... jo a až je teda vypereš tak se nelekej možná budou lozit ty nitě, jemně přistřihni

    OdpovědětVymazat
  3. jinak doufám, že ti je doma strašně záviděj :D

    OdpovědětVymazat
  4. jj, Zuzce i mamce se líběj :-) a jsou fakt úžasně pohodlný. moc ti děkuju zlato :-*

    OdpovědětVymazat