sobota 10. září 2011

Pippi..

.. celým jménem Pippilota Citrónie Mucholapka Punčochatá z Dlouhé Punčochy dcera kapitána Efraima z Dlouhé Punčochy, postrachu oceánu a pána jižních moří.
Aneb moje nejoblíbenější postava z knížky z dob, kdy jsem  byla ještě malé štěňátko. Tak jsem si jí nedávno našla na internetu v seriálu a neskutečně si to užívá po asi 10 letech, kdy jsem jí viděla naposledy.

Pro ty z vás, co tuto úžasnou copatou slečnu neznají, je to dcera námořníka co spadl přes palubu (nebojte se, nemůže se utopit, protože má moc velké břicho co ho nadnáší) a její maminka už je andělíček v nebi. A hlavně je to kamarádka všech dětí a především Toma a Anity. Má svého koně a opičku pana Nelsona. Prostě to musíte vidět nebo číst!!!

1 komentář:

  1. tu knizku miluju od malicka, serial jsem zatim nejak nevidela... ale asi se brzo mrknu :)

    OdpovědětVymazat