pondělí 19. září 2011

Komentáře

Dneska sem se viděla s Eliškou co čte můj blog a řikala, že jí moc baví, tak doufám že vás taky. Ale musím se vám omluvit, že moc nepřispívám, ale pokouším se pracovat na některých věcek, jako třeba teď šiju kamče relaxační/spací kalhoty. V hlavě mám hromadu dalších nápadů co chci zkusit.. taky sem si koupila barvu na textil takže plánuju si něco namalovat (přestože přesně kvůli mým kreslícím schopnostem jsem na tom dost bledě). No prostě je toho teď trošičku víc (chci se snažit učit ve škole, když už to platím - a ne ještě sem nepřišla na to, co bych se na anglině mohla učit víc :D) Zkusím vám sem přispívat, ale nějak nevim co ani kdy. 

Jo a Elis mi říkala, že jí nejde přidávat komentáře. Doufám, že někteří z vás s tím nemají taky problém, protože nevím proč. Ale kdyby jo tak mě to fakt mrzí, zkusím zjistit proč.

Jinak je opravdu hezké, když mi píšete, že je tu něco hezkého, já se u toho vždy červenám, protože na to nějak nejsem zvyklá. (Mimochodem, když jste komentovali článek o těch příšerných matkách co líčí svoje děti jako bárbíny tak sem se koukala na komentáře a bylo to jako: No je to strašný. Fuj. - A já se vždycky lekla, že komentujete moje trička :D) Ale děkuju moc za všechny komentáře

2 komentáře: