úterý 27. září 2011

Partička

Jeden z mých oblíbených pořadů je Partička, a hrozně se mi líbí improvizace a na facebooku si to může vyzkoušet každý.. v podstatě se jedná o tvorbu písničky, která má jasné téma - podprsenka, hlavonožci a otorinolarinkologie.. a mě strašně baví prodírat se komentáři tedy příspěvky ostatních. tady napíšu některé z nich, tak se pobavte.

Šel ulicí hlavonožec, na hlavě měl podprsenku, mířil na otorinolarinkologii, potřeboval omluvenkuuu :D

byl žil jednou jeden HLAVONOŽEC .. myslel si že však je všemu konec ..když si PODPRSENKU na hlavu snažil dáti .. všichni z partičky museli se mu smátijeho doktor řekl mu že jsou to hrozný ORGIE .. že nepomuže mu ani otorinolarinkologie ... 

šel jsem na krční, nosní, ušní. Tam chodí jenom lidé slušní. Tam to neumírá, tam to žije je to otorinolarinkologie. Přišla sestra, podává mi sklenku, já zíral na její podprsenku, ta by slušela mojí Božce, mezi ňadry uviděl jsem hlavonožce

Hlavonožec Marienka, co tlačila ji podprsenka, zašla si na otorinolarynkologii , at´vysvětlí její hystriii.....at´odhalí stavy depreseeeee , že ty uši pod bradou jsou památkou její profeseeee  

Žádné komentáře:

Okomentovat