úterý 6. září 2011

Thanks

Díky, že zvládáte to, že jsem líná přispívat, protože sem začla chodit do školy a přestože je to tam celkem fajn, tak jsem najednou fakt unavená. Plus trošku se bojím jestli nejsem nemocná. Jestli ten flek nezmizí do týdne, tak potřebuju někoho kdo mě doprovodí k doktorovi! (já je tak nesnášim) Ale dost bylo keců, před víc jak měsícem jsem zveřejnila co bych si přála tak jsem to chtěla vyhodnotit.

1 - Nová peněženka neb ta stará je lepší než děravá kapsa NE (ještě se mi žádná nelíbila, a už sem si celkem zvykla na tu ještě starší)

2 - Tumbler protože ho mají všichni ANO (díky mým nejlepším holčinám jsem ho dostala k narozkám)

3 - Driclor protože bude zase vedro a prej se po tom člověk nepotí NE (protože mi někdo sdělil, že je možné, že způsobuje rakoviny prsu - nevim jestli tomu věřit, ale proto váhám)

4 - Fialová rtěnka protože mě napadlo, že by se mohla hodit ANO (dokonce dvakrát, protože jsem ji napoprvé ztratila. ale myslím že ta druhá má jiný odstín a ta první byla prostě lepší)

2 komentáře:

  1. Driclor jsme si pořídila před týdnem a FUNGUJE! Nikde nebylo nikdy prokázaný, že by způsoboval rakovinu, ano, obsahuje soli hliníku a ty nejsou úplně košér, ale nikde se neprokázalo, že by byly rakovinotvorný...takže jsem to riskla a fakt to funguje...:)

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš děkuju.. po týdnu fakt funguje? není to spíš tím, že přestalo být takové vedro?

    OdpovědětVymazat