neděle 26. června 2011

Blackout...

Ani nevím proč to píšu, protože vím, že si to nikdo nepřečte (ahoj Veru :)), ale mám takový zvláštní pocit a doufám, že zmizí, když vám o něm řeknu. Strašně si přeju být malé dítko. S největší starostí, že zítra musím do školy a že mi máma nepodepsala poznámku v žákajdě! Pomalu mi dochází, že v září si nesednu do třetí lavice uprostřed s Tinkou. Od dospělosti mě vlastně dělí 3 věci. Zaprvé odstěhovat se. Na to se kupodivu docela těšim, i když se bojím, že to sama nezvládnu, ale budu mít (doufejme) perfektní spolubydlící, kterou znám úplně nejdýl co to jde! Druhou věc si raději nechám pro sebe. Třetí je najít si práci. Opravdu se mi do toho nechce. Proboha vždyť pracovat budu do konce života! I když současné nic nedělání už mě dávno nebaví (nachápu jak ho můj bratr dokáže provozovat už tolik let). Ale nějak nejsem schopná napsat životopis, někam ho poslat a pohovorů se bojím už teď!! Nejspíš bych potřebovala někoho, kdo mě bude držet u všeho za ruku (znamení, že k dospělosti mě dělí víc jak 3 kroky? :D) Asi jsem stále 14-ti letá holka co věří že jednou bude chodit s tím úžasným zpěvákem. Heh fakt na to věřím :D Vždyť to je to jediné co mě nutí každé ráno otevřít oči. Jednou bude všechno krásný! (a ne nejsem sjetá, jen trochu mimorealitu)

7 komentářů:

  1. Moc pěkný článek, bavilo mě ho číst :-) Můžu se zeptat kolik je Ti let, když už to máš všechno tak pěkně naplánováno?

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě, občas taky toužím, vrátit nějaký ten rok a být zase ta naprosto bezstarostná holka, kterou trápí jen to, že má místo dvaceti barbín jenom osmnáct :D

    OdpovědětVymazat
  3. za pár tejdnů mi bude 20.. hnusnej věk :D, ale moc děkuju za tvůj názor. jsem ráda že v tom nejsem sama! a díky za sledování!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně napsáno...a mám to taky tak. Chci být malá holka, poznávat svět, jít znovu na střední, poprvé se doopravdy zamilovat...a neřešit to, co řeším (a asi jentak nevyřeším) teď...

    OdpovědětVymazat
  5. přesně tak :D kdyby se dal vrátit čas zpátky..

    OdpovědětVymazat
  6. vidíš, choděj sem i jiný lidi než Verča a já :-D ten pocit chápu....já sice nejdu do pracovního procesu, ale vejška je taky krok do neznáma....a třeba mě vylejou ještě letos..potkáme se na oracáku ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. třeba ne.. teď mi volal otec, že k tetě do práce hledaj účetní, tak doufám že to klapne.. jsou i slušné peníze :D :D

    OdpovědětVymazat