neděle 12. června 2011

Kdo jsem?

Je mi 19 let a od malička jsem posedlá manuální prací. Tím myslím výroba čehokoliv co má vypadat krásně ale v mém případě si nikdy nejsem jistá výsledkem. Prostě si nepamatuji kdy naposledy mé výrobky vypadaly lépe než jsem si představovala. Kdysi jsem chtěla jít na oděvní průmyslovku, protože mě moc bavilo šití, ale nějak jsem to vzdala pod nátlakem okolností a tak jsem šla na obchodní akademii., de jsem letos odmaturovala. Přesto se pokouším neustále něco tvořit.
Nedávno jsem narazila na skvělý blog jedné moc šikovné slečny a napadlo mě, že se taky trochu pohlubím svými "výtvory". Kritika je skvělá věc, ale vždy si prosím uvědomte, že jsem amatér a mějte slitování! :D:D
Jinak původní blog můžete nalézt na http://hanickatvori.blog.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat