sobota 18. června 2011

Nákupy

Tak jsem byla s mamkou dnes nakupovat, protože v pondělí nám mají předávat maturitní vysvědčení - které bych mimochodem měla podle všeho dokonce i dostat (což znamená, že jsem to udělala na poprvé :)), no a já prostě nemám co na sebe. A tohle jsme koupily :D
 
(tílko myslim New Yorker a šíleně se mi líbilo)

 (výherní kombinace na slavnostní předání, ještě k tomu chci ty boty od Bati po kterých už měsíc toužím, ale mamka mi je nechce koupit => v pondělí jdu utratit skoro celý kapesný za dva měsíce)

(dvacet let jsem odmítala nosit sukně a teď mi asi hráblo a už mám 4! no a prostě Mickey Mouse to jsem celá já!)

3 komentáře:

  1. pěkný pěkný :) hlavně ta košile se mi líbí a sukýnky chválim :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně je moc pěkná :-)...škoda že ty fotky nejsou v lepší kvalite...

    OdpovědětVymazat
  3. ta košile má je jeden nedostatek... rozjíždí se mi přes prsa, takže musim došít další knoflík mezi ty původní, snad to nebude vypadat blbe... za kvalitu se omlouvám no, ale foťák nevlastnim a s blacbury foťákem moc kouzlit ještě neumím :)

    OdpovědětVymazat