čtvrtek 6. října 2011

Dead

Chtěla bych vám toho tolik říct...
- například, že se kvůli něčemu trošku nervuju, přestože stále doufám, že to bude ok
- že sem byla v úterý na nejlepším rande všech dob - s Kamilkou - večeře a kino.. no a při večeři vynikající sex na pláži za 85,- a krásný číšníci :D
- že mi konečně po dvou týdnech přišel balíček s látkama, takže ho zítra musím vyzvednout
- že sem naštvaná, protože mě všichni ignorovali (někteří byli omluveni) co se týče T-music back to school
- že přestože jsem dneska unavená jsem stihla spoustu věcí co jsem odkládala
- že jsem se rozhodla zesvětlit si o víkendu vlasy
- že jsem si po dlouhé době konečně prodloužila kartičku do knihovny
- že už zase nemůžu sehnat boty a to přestože je fakt potřebuju protože mi všechny neskutečně páchnou a pak mi mají vonět nohy po fialkách
- že se těším až na posvícení oslavíme Verči narozky
- a že mi všichni chybíte :D

Žádné komentáře:

Okomentovat