úterý 11. října 2011

události posledních dní

Pouze shrnutí, protože jsem úplně hotová:
- dneska sem si koupila nový kozačky.. první kozačky co hodlám nosit a taky první na podpatku
- byla jsem na úžasné výstavě BLANKY MATRAGI... bože jak já tu ženskou miluju
- konečně sem si vyzvedla peníze z brigády
- užila jsem si den s Kamčou
- v pátek jsem ušila další kalhoty tentokrát pro sestřenku, zejtra si přijde jedna slečna zkusit velikost tak vám to zkusím nafotit
- furt mi někdo volá a já to nikdy neslyšim a nevim jestli je to můj milovaný operátor nebo banka neboť
- asi mi změnili bankovní podmínky a nesmírně mě to sere, protože budu muset asi do pátku zajít na pobočku sdělit jim pár důležitých informacích například to, že mě opravdu vadí když mi strhávají nějaké peníze a já nevím za co!!! plus nesnášim všechna tahle jednání
- musím napéct něco co sme vymyslely s kamčou a všichni to budete obdivovat :D (jestli se mi to povede)
- musím chodit do školy, což je to poslední na co právě myslím!
- strašně mě bolí celý tělo.
- mačkám z posledního tak se mějte krásně :*

1 komentář: