pondělí 24. října 2011

Palette Mousse Colour

jak jsem slíbila, tak je tu recenze nové barvy na vlasy.
Jedná se o takový kelímek ve kterém zamícháte dvě přísady do pěny a má se to lépe nanášet. Stojí asi 140,- ale chtěla jsem to vyzkoušet. Po otevření kelímku na vás vpadne opravdu krásná vůně nejspíš jahod. Takové celkem sladké. Balení obsahuje ty dve míchací složky, rukavice (vypadjí a pracuje se s nima lépe než co se dávají do normálních barev- aspoň mě to tak přišlo), návod a ještě nějaký regenerační šampon nebo co. Vylejete tam lahvičku a nasypete prášek a pak to máte 40 jakoby zašejkrovat... dělala sem to rozhodně víckrát a pěny to bylo úplně plné, přesto vespod zůstaly takové kusy co skoro nešli ani rozlepit tak nevím. Pak se normálně nanáší jako šampon což já takhle nanáším barvu v podtatě vždycky. Akorát ta pěna hrozně kape, takže jsem si pokapala koupelnu. Jinak barevný výsledek ucházející ale nevím jak dlouho vydrží. Plus nepoužila jsem ten šampon, protože se po něm mají vlasy lesknout a to já nesnáším. Ráda si přečtu vaše komentáře, ale já si radši koupim barvu o 50,- levnější

2 komentáře:

  1. koukala jsem na ní v drogérce,mam na ní u slevovej kupon, ale nevim no, Palette me vzdycky zklamalo a hlavne maj prej ty barvy nejvic chemicky nebo co. A jakou mas barvicku? Tu jak tady na obrazku? Jinak s sitim kalhot nemusis pospichat :)

    OdpovědětVymazat
  2. v podstate takovou tu typickou tmavou jako mam vzdycky.. ja na to nespecham, jenom tak nejak musim neco delat jinak bych silene zlenivela.. ono to stejne jeste potrva

    OdpovědětVymazat