sobota 22. října 2011

Pomoc

Moje škola se mnou pěkně mává. Normálně nesnáším všechny ty strašně moderní svátky a tak ale jelikož příští týden slavíme ve škole Halloween (mimochodem, nutně potřebuju nějakou masku a nevim za co jít, poraďte prosím) tak jsem se rozhodla být letos trošku moderní. Přísahám že jen letos, i když vydlabávání dýně je fakt sranda a dýňová polívka je dokonalá!!! A ještě pár let a můj Jack O´Lantern bude vypadat dokonale :D :D



Mimochodem mám strašlivou rýmu, takže se mi furt do ničeho nechce.. A zejtra jedem k babičce, tak doufám, že neumřu.

3 komentáře:

  1. juuu pěkný :) asi taky koupim dýni, nikdy jsem jí ještě nevydlabávala

    OdpovědětVymazat
  2. dýně se ti moc povedla :-) btw viděla jsi halloweenský dil pretty little liars (s02e13)? tam by ses mohla inspirovat :-) malá rada: nepouštěj si to před spanim :-D

    OdpovědětVymazat
  3. veru hlavně se nelekej že to jde vydlabat tak debilně.. sem to odkrajovala viceme vsechno nozem pak kus lzici a malem mi u toho upadla ruka
    kami moc dekuju videla sem to pred peti minutama a du spat.. kdybys mi to byvala rekla rano tak se na to nekoukam takhle pozde!!

    OdpovědětVymazat