neděle 16. října 2011

Recept na prsty

Pekla jsem na Verunky narozeniny prsty a muffiny no a jelikož se blíží Halloween a někteří si o to taky řekli, rozhodla sem se vám sdělit můj "tajný" recept na super strašlivé prsty!
ignorujte muffiny, aktuální jsou prsty!!
Těsto:
250 g hladké mouky,
130 g moučkového cukru
130 g hery s máslem (od oka to nakombinujte nebo použijte jenom jedno z toho)
1 vejce
na špičku nože prášku do pečení
Z přísad uplácejte těsto, jde to líp když je máslo trošičku rozteklé. No a když se vám povede těsto co drží, šoupněte ho na chvíli do lednice. Nejlíp třeba přes noc.

Krém:
1 vanilkový puding
0,4 dcl mléka
3 lžíce moučkového cukru
200 g másla
Uvařte si puding z mléka a prášku a nechte ho vychladnout (pokud ho přikrejete igelitem neměl by se udělat škraloup, ale myslím že to jde i se škraloupem). Pak utřete máslo s cukrem a postupně přimíchejte studenej puding.
Pozdějc mě napadlo, že by bylo možná zajímavější kdyby krém byl červený, toho byste měli docílit malinovým pudingem místo vanilkového a přidáním trochy červeného barviva.

Na ozdobení bílá čokoláda (mě stačil kousek) a půlky mandlí.

Z těsta po odležení vykrájejte prsty (já to dělala tak, že jsem si na papír nakreslila svůj prst a pak to obkrajovala nožem) čím stejnější se vám všechny povedou tím lepší. Pak to upečete. Já pekla myslím na 180 ale každá trouba je jiná tak se řidtě tím jak se vám to zdá. Pak je nechte vychladnout.
Rozpusttě si bílou čokoládu a pak jí kápněte trochu na konečky prstů a hned zaplácněte půlkou mandlí aby to vypadalo jako nehet. Čokoládou jsem taky dělala ty vrásky co má každý na rukou tak si koukněte na ruce a zkuste co nejvíc napodobit. Takhle ozdobte polovinu všech prstů!
Po zaschnutí čokolády vemte krém a slepte jím obě poloviny (jednu ozdobenou druhou neozdobenou).

A pokud se do toho někdo pustíte, ráda uvidím vaše fotky jak se vám to povedlo!!

1 komentář: